Руслан Демчак взяв участь у відкритті заходу «TRADE WEEK - 2021» у Сеулі.
Захід в якому приймає участь майже 1000 учасників, серед яких: Сеульський столичний уряд, представники місцевого бізнесу, в тому числі малий та середній, закордонні підприємці та міжнародні експерти.
Корея ретельно готується до глобальних тенденцій економічного відновлення після пандемії Covid-19 і проведенням такого заходу, сеульська ділова спільнота має на меті підвищити статус міста, як глобального торгового центру.
Крім того, захід розрахований на реальну підтримку МСБ, що передбачає пошук закордонних покупців для розширення експорту продукції. Виставка зокрема надає бізнесу можливості для просування своїх нещодавно випущених продуктів. При цьому захід транслюється в прямому ефірі на різноманітних відеоплатформах і в соціальних мережах, щоб максимізувати їх просування. Цікавим є те, що відомі інфлюенсери в соціальних мережах також проводять комерційні шоу в прямому ефірі Кореї, Сингапуру та Китаю. Соціальні мережі все більше переходять з розряду розважальних форматів у формат бізнес середовища.